Vertikální tlakový test. Při zatížení 300kg nesmí dojít k trhlinám a poškození.
Reálný kompresní test.
Boční torzní test. Při zatížení 50kg nesmí dojít k prasklinám a poškození
Reálný kroutící test.
Test pevnosti uchycení niplí. Při zatížení 350kg nesmí dojít k prasklinám.
Reálný test pevnosti ráfku v tahu drátu.
Vrtání otvorů pro dráty. Kontrola excentrického vrtání ráfku pro optimalizaci výpletu.
Dynamický balanční test
Test patky pláště. Dráty napnuté na 90-110kg na předním a 120-140kg na zadním kole. Tlak v plášti 120PSI. Zatížení kola 200kg ve středu.Nesmí dojít k posunu pláště.
Test rovnoběžnosti ráfku. Odchylka nesmí přesáhnout 0,2mm.
Test kruhovitosti ráfku. Odchylka musí být menší jak 0,4mm.
Dynamický test tepelné odolnosti. Zatížení ráfku 70kg, brzdný tlak 8kg, rychlost 13km/h. Souvislé brždění 80s – 10s uvolnění. Celkem 20 cyklů.
Vozíkový test dle standardů UCI. Pneumatika nahuštěná na 100PSI, vozík se 100kg kladivem na troleji s rchlosti 10km/h. Náraz do kola ve spodní 1/4 pod úhlem 45°
Kolo po vozíkovém testu UCI. Musí být zachována integrita kola. Trhliny nesmí být s ostrými častmi, které by mohly zranit jezdce.